תפריט
בורגר סאלון הצהרת נגישות

לכל משתמש

בורגר סאלון הינה רשת מסעדות בפריסה ארצית , המתמחה בהכנת המבורגרים ומנות נוספות מוכרות ואהובות באיכות מעולה.

החזון של בורגר סאלון הוא לספק שירות טעים, חווייתי, מהנה ונגיש לכלל הציבור ובכללם לציבור האנשים עם המוגבלות ובני משפחותיהם בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט.

פרטי רכז נגישות

לרכז הנגישות ניתן לפנות בכל שאלה בנושאי התאמות נגישות בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט.

עו"ד מעין סניצקי.

טלפון 1700705715 שלוחה 3 ו- 3.

פקס 04-8261283

דואר אלקטרוני: מייל

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

באתר בוצעו התאמות נגישות בהתאם

  • סימן ג' נגישות שירותי  אינטרנט בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התאמות נגישות לשירות התשע"ג 2013 ועדכונם מעת לעת.
  • לרבות ת"י 5568 המבוסס על מסמך הנחיות WCAG 2.0 לרמה AA.
  • התאמות הנגישות בוצעו כך שיתמכו במספר דפדפנים ובמספר תוכנות קוראות מסך לרבות ניווט מקלדת ללא קורא מסך וטכנולוגיות מסייעות נוספות המושפעות מביצוע התאמות נגישות באתר האינטרנט.

במידה שלדעתכם מצאתם כי תוכן מסוים באתר האינטרנט שלנו אינו מונגש ובשל כך מקשה על הגלישה באתר, הנכם מוזמנים לפנות לרכזת הנגישות.

פרסום הסדרי נגישות- בסניפי בורגר סאלון

בכל הסניפים שלנו מוצעים תפריטי ברייל, תפריטים המותאמים לכבדי ראייה, ומוצבת לולאת השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה.

1.   סניף נצרת – תחנת דלק פז, כביש עוקף נצרת.

מנהל המסעדה  – אלי שרייר – 050-5404098

  • חניה נגישה – במתחם התחנה קיימות שתי חניות נגישות , האחת עבור רכב גבוהה והשנייה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, בקרבת החניות הנגישות,  רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים –השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

2.   סניף חיפה – אצטדיון סמי עופר

מנהל המסעדה  – אמיר פוסטלניק– 0503212678

  • חניה נגישה– במתחם האצטדיון קיימות מס' חניות נגישות , גם עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות – מונגשות כולל מאחזי יד , פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית – קיימת מעלית נגישה, בסמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים תא שירותים נגיש בתוך הסניף, קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

3.   סניף רוממה חיפה – היכל הספורט , רוממה,

כתובת: דרך פיק"א 69, חיפה.

מנהל המסעדה  – אור קרן– 054-6446449

  • חניה נגישה – במתחם היכל הספורט קיימות מס' חניות נגישות , גם עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – השירותים תקניים,  נמצאים בהמשך המבנה , ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

4.   סניף ראשון לציון – תחנת דלק פז,  נחלת יהודה

דרך המכבים 67, ראשון לציון

מנהל המסעדה  – איתי שוסטר – 054-5676470

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק קיימת חניה נגישה עבור רכב גבוה ורכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – תא השירותים הנגיש נמצא בחנות השירות  YELLOW  קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים,  נמצאים בהמשך המבנה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

5.   סניף יהוד – קניון סביונים

מנהל המסעדה  – חן נועם – 054-7007887

  • חניה נגישה – במתחם הקניון קיימות חניות נגישות עבור רכב גבוה ורכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – תא השירותים הנגיש נמצא באזור השירותים של מבנה הקניון בסמוך למסעדה  קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, לפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

6.   סניף טבעון – מתחם תחנת דלק פז

מנהל המסעדה  – מוחמד אבו סעיד – 0535972816

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש הקצאת מקום לחניה נגישה.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה- בתהליכי הנגשה.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים -נמצאים בהמשך המבנה, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים. כניסה ישירה מהמסעדה .
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

7.   סניף חולון– מתחם תחנת דלק  – דלק

מנהל המסעדה  – אביחי מנחם- 0506717335

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש חניות נגישות.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2, וכן רמפה נגישה ותקנית.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים הנמצאים בהמשך המבנה, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים, תא השירותים נמצא בחלקו האחורי של המבנה, (לא קיימים שירותים במסעדה עצמה).
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

8.   סניף יקום – מתחם תחנת דלק דור אלון, קיבוץ יקום.

מנהל המסעדה  – אביחי מנחם- 0506717335

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש חניות נגישות
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2, וכן רמפה נגישה ותקנית.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – תא השירותים הנגיש נמצא בחנות השירות של התחנה, קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

9.   סניף חדרה – מתחם תחנת דלק פז, מול כיכר המשטרה

מנהל המסעדה  – איתי שוסטר – 0545676740

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש חניות נגישות.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים, השירותים נמצאים בתוך המסעדה
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

10.  סניף ביג קריות  – מתחם ביג, צומת קריית אתא.

מנהל המסעדה  – אמיר פוסטלניק– 0503212678

  • חניה נגישה – במתחם מרכז הקניות יש חניות נגישות תקניות.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2, וכן רמפה נגישה ותקנית.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים, השירותים נמצאים בתוך המסעדה.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

11.  סניף זיכרון יעקב – מתחם תחנת דלק דור אלון

מנהל המסעדה  – יגאל 0522793844.

  • חניה נגישה – במתחם התחנה חניה נגישה,  עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת  מדרכה- בתהליכי הנגשה.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים –תא השירותים הנגיש נמצא בחנות השירות של התחנה , קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

12.  סניף רמת השרון – סוקולוב 111, רמת השרון

מנהל המסעדה  – דור לוי- 0544363009

  • חניה נגישה – ברחוב הסמוך.
  • דרך נגישה- בתהליכי הנגשה.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, אך אינה נגישה. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה, וקיים שילוט הכוונה לכניסה הנגישה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים נמצאים בתוך המסעדה, בתהליך הנגשה.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

13.  סניף צמח, תחנת דלק פז צמח

מנהל המסעדה  – עידן גוטיארז- 0547731810

  • חניה נגישה –קיימת חניה נגישה במתחם.
  • דרך נגישה- קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתוך השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

14.  סניף קדימה – תחנת דלק פז, כביש 4, צומת קדימה.

מנהל המסעדה  –  ליאור שביט 050-8750021

  • חניה נגישה –קיימת חניה נגישה במתחם
  • דרך נגישה – קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה. וכניסה שאינה נגישה עם שלט הכוונה לכניסה הנגישה.
  • שירותים נגישים –השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתוך השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.

הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה ביום 03.02.2020