ברוכים הבאים לתקנון מועדון הלקוחות של בורגר סאלון בע"מ )להלן: "החברה ו/או "הרשת ו/או בורגר סאלון”(
1 . תנאים כלליים א. תקנון זה נועד להסדיר את התנאים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של בורגר סאלון בע"מ )להלן: "התקנון”(.
ב. הצטרפות והשתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות מכוח הצטרפות והשתתפות זו, תהא בהתאם ובכפוף לקבלת מלוא התנאים המפורטים בתקנון זה, וכפי שיופיעו ויעודכנו מעת לעת.
ג. כל חבר מועדון אחראי לקרוא ולהתעדכן בהוראות תקנון זה כפי שיהיו מעת לעת ובכל ההטבות המגיעות לו.
ד. התקנון מהווה תנאי להצטרפות למועדון הלקוחות וכל לקוח המצטרף כחבר מועדון, מצהיר ומאשר כי קרא והסכים לכל הוראות תקנון זה וכי הוא נותן את הסכמתו והתחייבותו הבלתי חוזרת לכל האמור בתקנון זה.
ה. לחברה שמורה הזכות להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת, בכל דרך ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
ו. לחברה שמורה הזכות לשנות את הוראות תקנון זה ו/או חלק מהן לרבות שינוי הטבות המגיעות ו/או יגיעו לחברי מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
ז. החברה תודיע לחברי המועדון על השינויים אשר יתקבלו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובאמצעות אמצעי הדיוור העומדים לרשותה ו/או באמצעות אמצעי הקשר שציינו חברי המועדון בעת הרשמתם למועדון.
ח. החברות במועדון ו/או מימוש ההטבות הניתנות – תקפות לכל סניפי רשת בורגר סאלון בישראל.

2 . התנאים להצטרפות למועדון הלקוחות
א. "חבר מועדון" הינו כל אדם פרטי, יחיד בלבד, אשר ביקש להצטרף באחד מסניפי הרשת, הוריד מחנות האפליקציות את האפליקציה של "בורגר סאלון", מילא פרטיו ופרטי התקשרות, אישר את תקנון זה ועמד במכלול תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה. החברה תהא רשאית שלא לאשר הצטרפות למועדון הלקוחות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובלא שתחוב עליה החובה לנמק את סירובה.
ב. עד לקבלת הודעה בדבר שינוי תנאי תקנון זה, החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום דמי חבר. בורגר סאלון שומרת לעצמה את האפשרות לקבוע כי החברות במועדון תהא כרוכה בתשלום דמי חבר בכל עת, ולשנות את שיעור גובה דמי החבר מע ת לעת וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. במידה וחבר הצטרף למועדון הלקוחות לאחר תשלום דמי חבר ולאחר הצטרפותו פחתו דמי החבר, לא יהא החבר זכאי לכל החזר מאת בורגר סאלון בשל כך. דמי החבר, במידה ויחולו, ישולמו במזומן ו/או בכרטיס אשראי בלבד. יובהר כי לא יינתן החזר כספי בגין תשלום דמי חבר גם במידה שביקש החבר להפסיק את חברותו במהלך תקופת החברות.
ג. לא תינתן חברות ללקוחות שאינם פרטיים כגון: תאגידים, ארגונים, בתי עסק וכדומה .
ד. תוקף החברות במועדון הלקוחות הינו ממועד ההצטרפות )לאחר הרשמה מלאה ואישור תקנון זה( וללא הגבלת זמן, אלא אם יוחלט אחרת על ידי החברה )להלן: "תקופת החברות”(.
ה. הצטרפות למועדון הלקוחות תבוצע על ידי הורדת אפליקציית בורגר סאלון, מילוי הפרטים הנדרשים, קריאה ומתן הסכמה להוראותיו של תקנון זה. החברה שומרת לעצמה את האפשרות לצרף לקוחות מעוניינים בכל דרך אחרת שתבחר, באופן ידני ו/או ממוחשב. הצטרפות למועדון הלקוחות מותנית במסירת פרטים שייקבעו על ידי החברה מעת לעת. הצטרפו ת למועדון מהווה הסכמה לקבלת דיוור של חומרים פרסומיים ואחרים, באמצעי המדיה השונים, אלא אם נרשם אחרת על ידי חבר המועדון.
ו. השלמת הליך ההצטרפות למועדון הלקוחות, כפופה להורדת אפליקציית "בורגר סאלון" ומילוי כל הפרטים הנדרשים. לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות מועדון, מחמת אי השלמת הליך ההצטרפות.
ז. החברה שומרת לעצמה להאריך ו/או להפסיק את פעילות המועדון בסוף כל שנה קלנדרית ו/או בהודעה מראש של 90 יום שתפורסם בדרך שתקבע החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי. הפסקת פעילות המועדון על ידי החברה תאפשר לחבר מועדון לממש את נקודות הזכות שצבר בתוך זמן מוגבל על פי החלטת החברה.
ח. לקוחות המעוניינים להצטרף למועדון וגילם אינו עולה על 18 שנים, נדרשים ליידע את הוריהם ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלהם בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם בכתב לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת המועדון.
ט. החברות במועדון הינה אישית והזכויות מכוחה מוקנות אך ורק לחבר המועדון, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו על ידי החבר במעמד ההצטרפות למועדון ובכפוף לתנאים והמגבלות המפורטים בתקנון זה.
י. בעת הצטרפות למועדון, חבר המועדון מסכים כי פרטיו יישמרו בכתב ו/או במדיה דיגיטלית על פי החלטת החברה מעת לעת. החברה תהא רשאית לעשות שימוש בפרטי חבר המועדון וכן לשמור פרטים ונתונים שהתקבלו במסגרת פעילות חבר המועדון ו/או השתתפותו בהטבות ו/או הרגלי צריכה, הכול לצרכים פנימיים ו/או שיווקיים ו/או מסחריים ולרבות לצורך דיוור ומשלוח פרסומים ומידע, בדואר רגיל, בדואר אלקטרוני, באמצעות מסרון, הודעת sms , הודעת push או בכל אמצעי התקשרות אחר, לרבות אודות הטבות המוצעות לחברי המועדון, בין אם על ידי החברה, בין אם על ידי מי מטעמה. בהצטרפות למועדון, נותן חבר המועדון את הסכמתו המלאה לשימוש בפרטיו כאמור לעיל.
יא. חבר מועדון הלקוחות מאשר כי ידוע לו שהחברה תפנה אליו בכל אמצעי תקשורת, לרבות אך לא רק, תדוור לו חומרים פרסומיים ואחרים בקשר עם פעילות המועדון לרבות שיתופי פעולה של המועדון עם צד ג', באמצעי המדיה השונים, לרבות דואר אלקטרוני, מסרוני sms וכיוצ"ב, והוא מסכים ומאשר לפניה כאמור.
יב. החברה וכל מי מטעמה אינם אחראים בשום צורה ואופן לכל התקשרות, מכל מין וסוג שהוא, בין חבר מועדון כלשהו לבין צד ג' כלשהו, לרבות במסגרת ו/או על פי פרסומים כלשהם שהופצו ו/או נשלחו על ידי החברה. כל התקשרות כאמור לקב לת שירות ו/או לרכישת מוצר תהא באחריותו הבלעדית של נותן השירות או המוצר כאמור והחברה אינה ולא תהיה אחראית לטיבם של השירותים ו/או איכותם של המוצרים אשר יסופקו לחבר המועדון, אם בכלל.
יג. חבר מועדון רשאי בכל עת להודיע לחברה על סירובו לקבל דיוור, ולחזור בו מהסכמתו שניתנה לכך. הוד עת הסירוב כאמור תינתן בכתב. ניתן לבצע הסרה מדיוור באמצעות אמצעי המדיה השונים כגון: שליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות, שליחת הודעת sms / עדכון בטופס הרישום דרך אפליקציית בורגר סאלון. באחריות חבר המועדון לוודא כי הודעתו נמסרה כראוי לחברה וטופלה בהתאם. יודגש כי כל לקוח שאינו מעונין לקבל מסרונים מסוג push יבצע זאת במועד התקנת האפליקציה ו/או דרך הגדרות האפליקציה במכשיר הסלולר וזאת באחריות הלקוח בלבד.
יד. בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור חבר המועדון כמפורט לעיל, יישארו בידי החברה ו/או מי מטעמה אשר לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק שיבוצעו על ידי החברה ו/או מי מטעמה.
טו. החברות במועדון הינה אישית ולא ניתנת להעברה בצורה כלשהי, לרבות בדרך של מכירה או העברה ללא תמורה לצד שלישי כלשהו. אימות החברות במועדון יעשה באמצעות הצגה פיזית של פרטי החבר באפליקציית "בורגר סאלון" בנייד האישי של חבר המועדון ו/או באמצעות תעודה מזהה ו/או בדרך אחרת שתקבע החברה מעת לעת והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
טז . כל חבר מועדון יהיה האחראי הבלעדי לעדכון פרטיו בכל מקרה של שינוי מס נייד, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני או כל פרט רלוונטי אחר. עדכון הפרטים יבוצע באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה, לאחר וידוא הפרטים באמצעות שאלות מזהות ו/או קבלת קוד מזהה באמצעותו ניתן להתחבר לאפליקציה. לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון, מחמת טעות במסירת פרטי הזיהוי ע"י הלקוח. מובהר כי אי עדכון או איחור בעדכון פרטים כאמור, עלול לשלול מהחברה את היכולת לעדכן במועד ו/או בכלל את חבר המועדון בפרטיהם של מבצעים, הטבות, פרסומים והודעות למיניהן ובמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או אובדן זכויות שיגרם לחבר המו עדון עקב כך.
יז. בסיום תקופת החברות במועדון מכל סיבה שהיא, לא ניתן יהיה עוד לצבור הטבות בקניה ו/או לממש הטבות קיימות. היה ולא מימש חבר המועדון את החברות או ההטבות המוקנות בו כאמור לא תהיה לחבר המועדון כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה לקבלת פיצוי כספי / שווה כסף בגין ההטבות שפקעו ו/או לא נוצלו.
יח. הפסקת פעילות המועדון ביוזמת החברה תאפשר לחבר לממש בתקופת ההודעה את הכוכבים / ההטבות שצבר כאמור בתקנון זה. עם מתן הודעה על הפסקת הפעילות רשאית החברה שלא לצרף חברים חדשים.

3 .ביטול החברות במועדון הלקוחות. א. כל חבר מועדון יהיה רשאי להפסיק את חברותו במועדון, הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות. כמו כן, יובהר כי במידה שנגבו דמי חבר, הלקוח לא יהיה זכאי לקבלם בחזרה.
ב. כל חבר המעוניין לבטל את החברות במועדון יודיע על כך באמצעי המדיה השונים כגון: טלפון/ הודעת דואר אלקטרונ י לשירות הלקוחות של החברה. באחריות חבר המועדון לוודא כי הודעתו התקבלה בקשתו במשרדי החברה.
ג. החברה תהא רשאית להפסיק באופן מידי חברותו של כל חבר מועדון, עפ"י שיקול דעתה הבלעדי תוך מתן הודעה על כך לחבר, בלי שיהא עליה לנמק את החלטתה, בכל אחד מהמקרים הבאים : *מסירת פרטים שגויים או לא נכונים. *שימוש לרעה בחברות במועדון. *העברת פרטי חבר למי שפרטיו שונים מהפרטים שנמסרו בעת הגשת בקשת ההצטרפות. *התנהגות לא הולמת של חבר המועדון בעת ביקור באיזו ממסעדות הרשת . *בכל מקרה שיראה לחברה לנכון לבטל חברות לקוח במועדון.
ד. מובהר כי היה ובוטל כרטיס החבר ו/או הופסקה חברותו של החבר במועדון, לא יהיה זכאי החבר להחזר כספי כלשהו.

4 . תנאי ההטבות הניתנות לחברי מועדון הלקוחות א. החברות במועדון אינה מקנה כפל מבצעים ו/או הנחות ו/או הטבות אלא אם החליטה על כך החברה וציינה זאת מפורשות.
ב. הזכאות להטבות הניתנות, מותנית בהצגת תעודה מזהה ובהצגת האפליקציה עם פרטי החבר בכל אחד מסניפי הרשת. חברות במועדון תזכה בהטבות, אך ורק את חבר המועדון שפרטיו מופיעים באפליקציה .
ג. חברי המועדון לא יהיו זכאים לכפל הטבות לרבות כאלו שאינן נובעות מהחברות במועדון )ללא יוצאים מן הכלל ויהיו רשאים לעשות שימוש, על פי בחירתם, באחת מההטבות להן הם זכאים. לא ניתן לפצל חשבונות(. התשלום עבור העסקה יבוצע במזומן או בכרטיס אשראי בלבד, לא יינתנו הטבות ברכישה בשובר או בכרטיסי חברות אלא אם החברה החליטה אחרת.
ד. החברה רשאית להפסיק או לשנות את אופי ו/או גובה ההטבות שניתנות ויינתנו לחברי המועדון ו/או להחליף ו/או ל ערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון, הכו ל לפי שיקול דעתה הבלעדי. הטבות מהן חברי המועדון זכאים ליהנות יפורסמו על ידי ההנהלה באמצעים פרסומיים על פי שיקול דעתה של החברה. ה. הטבות המועדון ניתנות למימוש בישיבה באחד מסניפי הרשת , בהזמנת take away כשמינימום ההזמנה הינו 50 ₪ )ובמילים: "חמישים שקלים"( , בהזמנת משלוח כשמינימום ההזמנה הינו 100 ₪ )ובמילים : "מאה שקלים"( מהתפריט המלא בלבד )קרי: לא כולל תפריט לילה, עסקיות, תפריטים מיוחדים וכיוצא בזה(.
ו. בעת ביצוע הזמנה )בישיבה במקום, ב take away ובמשלוח( יוכל חבר המועדון לממש עד 2 )שתי( הטבות ביום לכרטיס, מחנות הכוכבים, ובכפוף לסכומי המינימום המופיעים בסעיף 4)ה(.
ז. ניתן לצבור כוכבים על 2 )שתי( הזמנות ביום בלבד. כל הזמנה נוספת, מעבר לשתי הזמנות ביום, לא תזכה את חבר המועדון בצבירת כוכבים .
ח. יובהר כי מלוא ההטבות שיינתנו יעוגלו לשקלים מלאים בחשבון, קרי, בסכום שהינו 50 אגורות ומעלה – סכום ההנחה יעוגל כלפי מעלה )לדוגמא- בסך 35.50 ₪ בחשבון יעוגל ל- 36 ₪ ( במקרה בו סכום החשבון כולל 49 אגורות ומטה, הסכום יעוגל כלפי מטה )לדוגמא בסך 35.40 ₪ יעוגל ל- 35 ) ₪
ט. לא ניתן לממש הטבות במועדים מיוחדים כגון חגי ומועדי ישראל ובאירועים מיוחדים ו/או בכל מועד אחר עליו תחליט החברה על פי שיקו ל דעתה הבלעדי..
י. מימוש הטבות בהזמנת משקאות אלכוהוליים יתאפשר לחבר מועדון מגיל 18 ומעלה בלבד.
יא. חברי המועדון יהיו זכאים לרכוש מוצרים שונים במחירים מיוחדים לחברי המועדון, להשתתף במבצעים ייחודיים ולקבל הטבות אחרות, הכ ול כפי שיוחלט מעת לעת על ידי החברה להלן: "ההטבות הנוספות ". מטבע הדברים, החברה אינה מתחייבת כי ההטבות הנוספות, המשתנות מעת לעת, יהיו זהות בערכן הכלכלי ו/או הכספי, לאורך כל תקופת החברות במועדון, החברה גם אינה מתחייבת כי כל ההטבות המוצעות לכלל חברי המועדון יהיו שוות ערך בערכן בין כלל חברי המועדון.
יב. אין כפל מבצעים ולא ניתן לפצ ל חשבונות כאשר מתקיימים שני מבצעים במקביל, מבצע מועדון ומבצע נוסף כגון: כרטיסי חברות )לרבות תן ביס/ סיבוס/ גודי /אחר( שת"פ חיצוני לרבות שוברי מתנה כלשהם, הטבות למחזיקי כרטיסי אשראי שונים , חבר ועדי עובדים, קופוני הנחה של הרשת וכל הטבה אחרת נוספת, יהיה על חבר המועדון לבחור מבצע/ הטבה אחת בלבד למימוש.

5 .חברות במועדון הלקוחות BURGER SALOON
החברות במועדון תקנה את מגון ההטבות כמפורט להלן וכפי שיועדכן מעת לעת: א.הטבת הצטרפות -במעמד ההצטרפות למועדון יקבל כל חבר מועדון מתנה משתנה מעת לעת עפ"י שיקול החברה ולשיקול דעתה הבלעדי, כל הטבת הצטרפות הינה חד פעמית ועבור הצטרפות למועדון בלבד. הטבה זו תינתן רק בכפוף להורדת האפליקציה של burger saloon והרשמה מלאה אליה. חידוש חברות לא יזכה את חבר המועדון במתנת הצטרפות.
ב.הטבת יום הולדת – בתאריך יום ההולדת יקבל חבר המועדון מתנה משתנה עפ"י שיקול החברה ולשיקול דעתה הבלעדי. מתנת יום ההולדת הינה עבור רוכש חברות המועדון בלבד. הטבה זו תינתן בכפוף להורדת האפליקציה של burger saloon והרשמה מלאה אליה ובכפוף להצגת תעודה מזהה בה רשום תאריך יום ההולדת.
ג. כרטיסיית ארוחת ילדים באפליקציית הרשת– על כל רכישת ארוחת ילדים יקבל חבר המועדון "ניקוב" המסמן רכישה, בהגיעו לרכישת 7 )ובמילים: "שבע"( ארוחות ילדים יקבל חבר המועדון מתנה משתנה מעת לעת עפ"י שיקול החברה ולשיקול דעתה הבלעדי. לאחר סיום הכרטיסייה ובכפוף למימוש המתנ ה תיפתח לחבר המועדון כרטיסיית ניקוב חדשה.
ד. כרטיסיית סלטים באפליקציית הרשת – על כל רכישת סלט יקבל חבר המועדון "ניקוב" המסמן רכישה, בהגיעו לרכישת 9 )ובמילים: "תשעה"( סלטים יקבל חבר המועדון מתנה משתנה מעת לעת עפ"י שיקול החברה ולשיקול דעתה הבלעדי. לאחר סיום הכרטיסייה ובכפוף למימוש המתנה תיפתח לחבר המועדון כרטיסיה חדשה.
ה. צבירת כוכבים –בעת תשלום במסעדה בלבד, יקבל חבר המועדון הטבות )להלן:" כוכבים"( לפי מפתח של כוכב אחד בגין 1 ₪ מהתשלום בפועל במסעדה. באמצעות מימוש הכוכבים שצבר יוכל חבר המועדון לבצע תשלומים בחנות המתנות שבאפליקציה של burger saloon . יובהר כי תשלום דמי חבר ככל שייגבו ו/או דמי משלוח שייגבו לא יבואו בחשבון לצורך חישוב צבירת הכוכבים.
ו. הרישום בחברה בנוגע לכמות הכוכבים שנצברו לחבר המועדון ו/או למספר ארוחות עם הטבות, יהא סופי ומחייב, ולחבר המועדון לא תהיינה טענות או דרישות בקשר לכך . כוכבים שנצברו יפקעו עם פקיעת תוקף החברות במועדון מכל סיבה שהיא, ולחבר המועדון לא תהיינה טענות או דרישות בקשר לכך. יובהר כי כל עוד החברה לא ביטלה או הפסיקה את החברות ו/או חסמה את הכרטיס, חידוש חברות בתוך 30 יום מפקיעת החברות יאריך את תוקף הכוכבים אשר יירשמו מחדש לטובת החבר. ניתן לצבור כוכבים בגין שתי הזמנות ביום בלבד .
ז. במבצעים שיפורסמו , תהיה הפעלת ההטבות בהתאם לפרסום, חברות במועדון לא תקנה זכות לכפל מבצעים אלא אם כן הוחלט אחרת על ידי החברה.
ח. ניתן לממש את חברות המועדון כל עוד החברות במועדון בתוקף.
ט. לא יינתנו הטבות או צבירות בדיעבד על רכישות מזכות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון, או עקב אי הזדהות עם חבר מועדון בעת התשלום במסעדה. י. פיצוי שיינתן לחבר מועדון עפ"י החלטת הח ברה יופיע תחת קטגוריית "הפיצויים" באפליקציה. את הפיצוי יוכל חבר המועדון לממש בישיבה במקום, בטייק אווי ובמשלוח בתוספת תשלום דמי המשלוח.

6 . אבטחת מידע ושמירה על פרטיות –
א. החברה או מי מטעמה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי חברי המועדון, והכל בהתאם להוראות הדין החל. עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מוחלטת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך, החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי החברים במועדון הנובע במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה ו/או אשר מקורם בטעות או תקלה טכנית.
ב. מילוי טופס הבקשה להצטרפות לחבר במו עדון, והחתימה עליו ו/או רכישת כרטיס מועדון, מהווה אישור לכך שהרשת תשמור נתונים שהתקבלו במהלך פעילות חבר המועדון , בין בעצמה ובין באמצעות גורמים אחרים כלשהם. בכל אמצעי התקשורות, לרבות מסרונים ודואר אלקטרוני ולצירוף המועדון ו/או לקוח הרשת לרשימת התפוצה של הרשת מבלי שהדבר ייחשב כפגיעה בפרטיות. חבר מועדון המתנגד לאמור, יפנה לחברה במשרדיה ו/או באחד באתר האינטרנט ויודיעו על סירובו לקבל הפניות ו/או יבקש כי מידע המתייחס אליו יימחק ו/או לא יימסר לאחר, וכל עוד לא עשה כן, יראו אותו כמסכים לאמור.
ג. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה. ד. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתת הטבות נוספות ו/או שונותלחלק מחברי המועדון בלבד, על פי שיקולי הנהלת החברה מעת לעת.
ה. תקנון זה רשום בלשון זכר, אך הינו מתייחס לשני המינים.
ו. נוסחו של התקנון יפורסם ויעודכן מעת לעת במשרדי הנהלת החברה בכתובת : חורש האלונים 14 , רמת ישי, באתר הרשמי של החברה www.burgersaloon.co.il ובאפליקציית saloonBurger .
ז. תקנון זה וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לתקנון זה ולשימוש על פיו תהא נתונה באופן בלעדי לבית משפט השלום בחיפה בלבד.

יצירת קשר
א. בדואר אלקטרוני לכתובת – office@burgersaloon.co.il
ב. בדואר לכתובת חורש האלונים 14 , רמת ישי .
ג. בטלפון 1-700705715 , בימים א-ה , בין השעות 8:30-15:00 .
ד. בפקס 048261283 .
עבור לגרסה המיוחדת המותאמת לתוכנת הקראה